Refleksioon ja kokkuvõte kursusest

04/11/2018

1. Reflekteerimise ülesanne - kaks ideed ja kaks kommentaari

 https://www.tricider.com/admin/2rARVCiXYsV/EMOVlVcit3r  

2. Kaasõppijale tagasiside andmine

https://app.gosoapbox.com/ 

Eneseanalüüs ja kursuse tagasiside


  • Millised pädevused ja õpiväljundid saavutasite?
  • Mida hakkate edaspidi rakendama õppetöös?

Blogimine ei ole just minu loomuses ja üldiselt ei armasta ma oma tegevusi kirja panna, kuid antud kursus veenis mind, et blogi on väga hea vahend õppimiseks ja samas ka uue info talletamiseks.

Kursuse jooksul õppisin kasutama mitmeid uusi keskkondi. Ajaloo tundide organiseerimiseks ja ettevalmistamiseks pean asendamatuks Padlet´i võimalusterohkust, mida aktiivselt oma tundides kasutan. Samuti oli minu jaoks uus ja meeldiv kogemus rühmade moodustamisel, kasutades Flippity keskkonda, varasemalt olen kokku puutunud vaid Teamup keskkonnaga. Kindlasti plaanin edaspidi proovida ja kasutada oma tundides erinevaid võimalusi, mida pakub SuperTeacherTools keskkond.

Erinevate keskkondade kasutamine aitab õppeainet innovaatiliselt õpilastele vahendada, mis muudab õppimise protsessi õppija jaoks mitmekesisemaks ja huvitavamaks. Arvan, et kursus oli minu jaoks väga innustav ja inspireeriv, samuti vajalik, et kõrvale astuda sisse tallatud rajalt ja kasutusele võtta enda jaoks uusi ja huvitavaid võimalusi.

Suur tänu ja kummardus koolitajale ja Margitile!


Create your website for free! This website was made with Webnode. Create your own for free today! Get started